قیمت-کولر-گازی-و-اسپیلت-کولرگازی-جنرال-اصل

کولرگازی جنرال اصل

اصل بودن کولرگازی را چگونه تشخیص بدهیم

از کجا متوجه بشیم که کولرگازی که می خریم اصل هست

شاخص های مختلفی هستند که میبایست در هنگام خرید کولر گازی به آنها دقت کرد

کولرگازی جنرال اصل

چند نکته قابل توجه :

  1. کولر گازی های فیک و تقلبی اکثرا  – ( های کپی ) زده می شود به این معنی که دقیقا تمام مشخصات و لیبل ها و مارک ها و کارتن ها به همان شکل مدل اصلی در می آورند تا خریدار متوجه تقلبی بودن آن نشود. ( در انتها یک راهکار برای انتخاب درست به شما ارائه خواهیم داد )

  2. اکثر فروشنده ها برای اینکه ثابت کنند که کولری که می فروشند اصل هست برگ گارانتی تقلبی که خودشان و یا یک شرکت بی هویت آن را ثبت و چاپ کرده روی کولر گازی می گذارند و به اسم اینکه کولرگازی اصل است و این هم ضمانتنامه اش متاسفانه گارانتی تقلبی را بعنوان اصلی به خریدار می دهند ( در قسمت چه نکاتی را در خرید کولر گازی جنرال اصل باید راعایت کنیم به شما خواهیم گفت گارانتی اصلی کولرگازی جنرال کدام شرکت میباشد )

  3. اصلا رنگ کارتن مهم نمی باشد گول اینکه کارتن خاکی و یا کارتن نارنجی اصل هست را نخورید یک کولرگازی اصل کارتن آن می تواند هر رنگی باشد مهم داخل کارتن است.

  4. تمامی کولر های گازی جنرال تکنولوژی تایلند و ساخت کشور چین می باشند و اگر فروشنده ای مدعی شد که کولر جنرال ژاپنی یا هر کشور دیگه ای بغییر از چین داره شک نکنید که کلا آدم دروغگو و کلاهبرداری هست و به آدم نمی شود اعتماد کرد.

  5. در بیشتر مواقع از مشتریان شنیده می شود کولر گازی جنرال موتور سنگین می خواهند و این موضوع را از تماس های قبلی خود شنیده اند و اصلا نمی دانند به چه معنا هست و حتی از کسی که به آنها گفته بپرسند موتور سنگین به چه معناست شاید تنها جوابی که بتوانند بدهند این است که میگن یعنی موتورش سنگین تره !!! در اینجا به شما توضیح خواهیم داد که لفظ موتور سنگین چیست و از کجا آمده تا اطلاعات کامل و جوامع تری در هنگام خرید و روبرو شدن با این واژه داشته باشید در سال های 84 تا 88 شرکت جنرال کولر گازی به بازار ارائه کرد بنام کولر گازی جنرال لبخندی استیل که با استقبال بسیاری روبرو شد واقعا کیفت بالا از قطعات درجه یک ساخته شده بود و موتور کمپرسور آن GMCC توشیبا بود این مدل لبخندی استیل کل بازار را قبضه کرده بود و تقضا خرید آن بسیار زیاد شده بو و مدل های دیگه جنرال خیلی کم فروش شده بود در آن زمان عده ای سود جو و کلاهبردار از این مدل کپی کردند و در چین به یک شرکت سازنده کولرگازی های متفرغه سفارش این مدل را با کیفیت بسیار پایین تر از اصلی که برایشان از نظر قیمت کم هزینه در آید دادند این مدل لبخندی تقلبی از نظر کیفیت بدنه پنل و یونیت خارجی بسیار پایین بود و موتور کمپرسور آن بسیار ضعیف و درجه سه و سبک تر ازموتور کمپرسور لبخندی استیل اصلی بود اما ظاهر هر دو کولر گازی جنرال  چه اصلی چه تقلبی شبیه هم بودند و تنها راه تشخیص این دو مدل وزن آنها بود که بطور مثال کولر جنرال لبخندی اصلی 30000 هزار موتور آن 77 کیلو وزن داشت و کولر جنرال لبخندی تقلبی چیزی حدود 57 تا 62 کیلو وزن داشت و واژه موتور سنگین و سبک از آن زمان در دهان فروشندگان افتاد که اکثر فروشندگان تازه کار دلیل آن را نمی دانند و فقط برای اینکه کولر خود را بفروشند حالا می خواهد هر مدلی باشد می گویند کولر ما موتور سنگین است . و اما معنای موتور سنگین در زمان حال به اینصورت میباشد که چیزی بعنوان موتور سبک و سنگین نداریم بعضی از دلال ها و فرشنده گان سود جو و کلاهبردار مثلا کولر گازی 24000 را داخل کارتن کولرگازی 30000 می گذارند و بعنوان کولر 30000 می فروشند که مسلما وزن موتور 24000 هزار  سبک تر از موتور 30000 هست و بخاطر همین میگن موتور سنگین یعنی واقعا کولر 30000 داخل آن است و اگر شما وزن موتور را ندانید هر کولری که به شما فروخته شود بهتون میگن موتور سنگین است پس باید وزن آن را بدانید که در ادامه تمامی اطلاعات لازم به شما داده می شود

این مطلب ادامه دارد …

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.