بهترین-برند-کولر-گازی-سال-99

بهترین برند کولر گازی سال 99

در این مقاله به برسی انواع برند ها کولر گازی و همچنین  پر فروش ترین و بهترین برند کو لر گازی سال 99 کدامند می پردازیم.

کولر گازی چیست و چگونه کار می کند؟

کولر گازی نوعی دستگاه تهویه است که به کمک سیکل تبرید تراکمی، گرما را از اتاق گرفته و آن را در خارج اتاق دفع می‌کند. در بعضی دستگاه‌ها امکان معکوس کردن این سیکل یا چرخه وجود داشته و می‌توان کولر را تبدیل به پمپ حرارتی (به انگلیسیHeat Pump) کرد و در فصل زمستان از آن برای گرمایش استفاده کرد.

هر دستگاه کولر گازی از چهار جزء اصلی کمپرسور، کندانسور، اواپراتور و شیر انبساط یا لوله مویین تشکیل می‌شود.

در کولر گازی از گازهای مخصوص تبرید، که به آن مبرد می‌گویند، استفاده می‌شود. برخی از مبردهای پرکاربرد شامل R-22 یا R-134a یا R-404 هستند. این گازها در بعضی موارد به شدت برای لایه ازون کره زمین مضر بوده و به همین دلیل در حال جایگزینی با گازهایی هستند که برای محیط زیست و لایه ازون مخاطرات کمتری داشته باشد.[۱]

کولر گازی توسط ویلیس کریر در سال ۱۹۰۲ میلادی اختراع شد.

برخی کولرهای گازی حاوی واحدی به نام «اینورتر» هستند. «اینورتر درایو» ها یا «درایوهای فرکانس متغیر»، تجهیزاتی هستند که امکان تغییر و تنظیم فرکانس برق ورودی به موتورهای الکتریکی و در نتیجه تنظیم دور و سرعت آنها را فراهم می‌کنند. با تغییر سرعت و دور موتورهای الکتریکی، می‌توان ظرفیت کمپرسور را بسته به نیاز و شرایط تغییر داد. به این طریق زمانی که بار حرارتی در حداکثر نیست، می‌توان دور موتور را کاهش داده و در مصرف انرژی صرفه جویی کرد.

بهترین-برند-کولر-گازی-سال-99

بهترین برند کولر گازی سال 99 کدامند ؟

جنرال GENERAL

از بهترین برندهای کولر گازی سال 99 برند جنرال است چرا که مزایای بیشتری نسبت به سایر مارک‌های دیگر برخوردار است و همچنین این موضوع که این برند معروف است و همچنین قیمت مناسب نسبت به سایر برند های بازار هم بی تاثیر نیست .


یکی دیگر از دلایلی که بیشتر از این مارک استقبال شده است این است که در رده مصرف برق A قرار دارد و همچنین به عنوان یکی از کم مصرف ترین کولرهای گازی شناخته شده است.


از دیگر مزایای این نوع کولر گازی که آن را به عنوان بهترین برند‌های کولر گازی سال 99 معرفی کرده است این است که دارای قطعاتی با استحکام بالا و همچنین موتوری کم صدا است.


این نوع کولر‌ها در دمای هوای بالا نسبت به سایر مارک‌ها بهتر عمل می‌کند و محیط را خنک تر می‌کنند.


کولر‌های گازی جنرال در مدل‌ها و طرح‌های مختلف وجود دارد و همه می‌توانند با توجه به سلیقه ی خود کولر گازی مورد نظر خود در این مارک را انتخاب و خریداری نمایند.

همچنین کولر‌های گازی جنرال که یکی از بهترین برند‌های کولر گازی سال 99 هستند می‌تواند یک انتخاب مطمئن جهت تامین سیستم گرمایش و سرمایش محیط کاری یا منازل شما باشد.

بهترین-برند-کولر-گازی-سال-1400

اجنرال OGENERAL

این نوع کولر‌های گازی که جزء پرفروش ترین‌هاست یکی از مهم ترین مزیت‌های این نوع کولر قوی بودن موتر  کولر گازی اجنرال نسبت به سایر کولر‌های گازی است.
کولر گازی جنرال در رده برق مصرفیA قرار دارد. 

اما نسبت به سایر برند ها قیمت بالای دارد.

بهترین-برند-کولر-گازی-سال-99-کولرگازی

سامسونگ SAMSONG

شرکت سامسونگ یکی از بزرگ ترین شرکت‌های تولید وسایل برقی و لوازم خانگی در کره جنوبی است که زیر مجموعه‌های زیادی دارد.

 

برند SAMSUNG یکی از معتبر ترین برند‌ها در ایران در گذشته تا کنون بوده است که همه نوع وسیله برقی تولید می‌کند.


شرکت سامسونگ با استفاده از جدید ترین فناوری‌ها و بهترین و با کیفیت ترین قطعات بهترین نوع کولرهای گازی را به بازار ارائه می‌دهد و یکی از بهترین برندهای کولر گازی سال 99 شناخته شده است.


شرکت سامسونگ تنوع بسیار بالایی در محصولات خود دارد و کولر‌های گازی را در انواع مدل‌ها و طرح‌های مختلف به بازار ارائه می‌دهد.


همچنین گارانتی و ضمانت این مارک از کولر‌های گازی یعنی همان سام سرویس باعث شده است که راحت بتوان به آن اعتماد کرد و طرفداران بیشتری داشته باشد.

بهترین-برند-کولر-گازی-سال-99

گری GREE

کولر گازی GREE نیز از گزینه‌های بهترین برند کولر گازی سال 99 می‌باشد.یکی از معروف ترین و بهترین شرکت‌های ساخت سیستم‌های تهویه هوای مطبوع شرکت گری می‌باشد که در سال 1991 شروع به کار کرده است.


گری یک شرکت تخصصی در زمینه ساخت کولر‌های گازی است که بخش اعظم کولرهای گازی مورد نیاز ایران و سایر کشور‌های دیگر جهان را تامین می‌کند.


این نوع کولر‌های گازی که تنوع بالایی در طرح و مدل دارد باعث شده که این مارک را از سایر مارک‌های دیگر متمایز کند.


کولر گازی گری از نظر سرمایش و گرمایش قدرت بالایی دارند و همچنین بدنه و قطعات آن‌ها از جنس بسیار عالی ساخته شده است و جنس خوب و مرغوب آن باعث شده که به درستی کار خود را انجام می‌دهند.


برق مصرفی کولر‌های گازی گری کم است و خاصیت کم مصرف بودن دارد.


پنل‌های خارجی و داخلی کولر‌های گازی گری حجم کمی‌دارند و محیط کمتری را اشغال می‌کنند و با محیط ساگازی پیدا می‌کند.


کولر‌های گازی گری در نوع اینورتر دارای قیمت مناسبی می‌باشند.


از کولرهای گازی گری بیشتر در محیط‌هایی مثل رستوران‌ها، سالن‌ها، پاساژ‌ها، فروشگاه‌ها، بازار سر پوشیده، اماکن عمومی‌و مکان‌های بزرگ استفاده می‌شود.

بهترین-برند-کولر-گازی-سال-99

ال جی LG

کولر‌های گازی ال جی با اینکه موتور قدرتمندی دارند ولی در مصرف برق صرفه جویی می‌کنند.

همچنین این نوع کولر‌های گازی این امکان را دارند که سریع و آسان نصب شوند و یک انتخاب بسیار عالی است برای شما هستند

.با این تعاریف می‌توان آن را جزء بهترین برندهای کولر گازی سال 98 دانست.کولر‌های گازی ال جی در طرح‌ها و مدل‌های جدید و بسیار شکیل جایگاه خود را در بازار گرفته اند.

کولر‌های گازی ال جی از جدید ترین نسل کولرهای گازی اینورتر اند که یکی از کم مصرف ترین کولرهای گازی هستند که به صورت یکباره 73 درصد از انرژی مصرفی خود را کاهش داده اند.

در این مقاله شما را به صورت کلی با پرفروش ترین و بهترین برندهای کولر گازی سال 98 آشنا کردیم ولی باید بدانید که به علت پرفروش بودن و مورد قبول بودن این مارک‌ها افراد سودجو کولرهای گازی تقلبی با نام این برندها به بازار ارائه می‌کنند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.