قیمت کولر گازی 12000

کم مصرف با ضمانتنامه شرکتی – نصب رایگان

راهنمایی و توضیحاتی قبل از خرید کولر گازی 12000

  • کولر گازی 12000 مناسب برای مساحتی 25 متر مربع  برای اتاق خواب می باشد باید توجه داشته باشید این متراژ بر حسب استاندارد در نظر گرفته شده به اینصورت که کف تا سقف 3 متر باشد و  دارای یک پنجره آفتاب خور باشد و پنجره دوجداره باشد و اگر برای محل کار کولر گازی 12000 را در نظر گرفته اید که در آنجا درب زیاد باز و بسته می شود و رفت آمد زیاد است کولر گازی 12000 در متراژ 25 متر جواب نمی دهد خلاصه انتخاب کولر گازی 12000 بستگی به رفت و آمد ارتفاع کف تا سقف و آفتاب خور محل  و تعداد نفرات دارد مثلا اگر برای مغازه کولر گازی 12000 را در نظر گرفته اید حداکثر متراژ نباید بیشتر از 15 متر باشد.

  • حتما به سراغ کولر گازی های کم مصرف با گاز R410 بروید زیرا هم گاز جدید و به روز می باشد و هم مصرف برق را کاهش می دهد و سرمایش بهتری به شما می دهد.

  • گول قیمت های پایین و کولر گازی های تقلبی که بصورت قاچاق وارد می شوند را نخورید زیرا این کولر ها استاندارد نیستند و موتور کمپرسور های تقلبی و پر مصرفی دارند و لیبل و مشخصات فنی آنها مثل خودشان فیک و تقلبی است .

  • حتما کولر گازی خرید کنید که دارای برگه گارانتی شرکتی باشد و فروشنده نام گارانتی را در فاکتور ثبت کرده باشد و مهر شرکت بروی فاکتور خورده باشد.

  • تا جایکه امکان دارد از لوازم های خانگی سه راه امین حضور خودداری کنید زیرا اکثر لوازم های تقلبی و قاچاق در آنجا فروخته می شود بهتر است از شرکت خرید کنید که آدرس آن را هم داشته باشید.

  • تمامی کولر های گازی داخل آنها کاخانه م کمپانی آن برند لوله های مسی رفت و برگشت با عایق داخل آن می گذارند که میبایست توجه داشته باشید فروشنده آن را از داخل کارتن در نیاورد و بصورت جداگانه نصاب آن را با قیمت بالا بفروشد.

  • تمامی کولر های گازی داخل کمپرسور گاز دارند و کولر گازی نو احتیاجی به شارژ گاز ندارد مواظب باشید در هنگام نصب کولر گازی از شما پول شارژ گاز نگیرند.